جمعه, 10 فروردين 1403

تکنولوژی

نحوه ساخت سکه یا کوین مجازی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

در این مقاله نحوه ساخت شت کوین یا همان کوین های مجازی را به شما آموزش میدهیم ، بسیار ساده و با سرمایه اندک میتوانید اینکار را بکنید

 

چگونه یک شیت کوین بسازیم

از گرفتن پول نقد سریع گرفته تا کلاهبرداری‌ها ، به نظر می‌رسد این روزها همه از بازار پررونق و در عین حال غیرقابل کنترل ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. بنابراین، چرا شما نباید؟ ساخت ارز دیجیتال دیگر فقط مختص برنامه نویسان کامپیوتر و متخصصان بلاک چین نیست. امروزه هر کسی می تواند این کار را انجام دهد! حتی شما.

اگرچه پلتفرم‌های زیادی وجود دارد که ساختن یک سکه را به طرز مضحکی آسان می‌کند، ما امروز از پلتفرم Waves استفاده می‌کنیم  اما، Waves یک شیت کوین یا یک پلتفرم شیت نیست، و بسیاری از سکه‌های ایجاد شده با Waves قانونی هستند. من نمیتوانم به انداز کافی روی این موضوع تاکید کنم. تیم Waves کارهای بزرگی انجام می دهد تا فناوری بلاک چین را برای عموم در دسترس تر کند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه هستید، به راهنمای مبتدیان Waves نگاهی بیندازید.

همانطور که گفته شد، شما می توانید سکه خود را در Waves در کمتر از 15 دقیقه با 10 دلار ایجاد کنید. این واقعا یک هدیه این پلت فرم است.

بیایید شروع کنیم.

 

یک حساب Waves ایجاد کنید

اول از همه، به سراغ Waves Online Client بروید. در حال حاضر دو مورد موجود است، اما توصیه می‌کنم نسخه بتا را امتحان کنید. برای نسخه بتا، استفاده از آن آسان و تقریباً بدون باگ است.

 

کیف پول دیجیتال ویو

 

پس از کلیک بر روی "شروع به کار" یک آواتار را انتخاب کنید و یک رمز عبور امن تنظیم کنید. توجه داشته باشید بعداً نمی‌توانید آواتار خود را تغییر دهید، بنابراین مطمئن شوید که از انتخاب خود راضی هستید.


هنگامی که حساب خود را راه اندازی کردید، این گزینه به شما داده می شود که از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. عبارت عبور 15 کلمه ای خود را در مکانی مخفی و امن بنویسید.

... یا آن را روی یک دفترچه یادداشت در کنار رایانه خود قرار دهید.

 

 

 

کد های پشتیبان کیف پول دیجیتال

 

 

 

عبارت عبور خود را دوباره ,وارد کنید، ادامه را فشار دهید و همه چیز آماده است!

خب تقریبا Waves از شما می‌خواهد تا قبل از اینکه در نهایت شما را آزاد کند، برخی از قوانین فانتزی را تأیید کنید.

با این حال، وقت خود را برای خواندن جزئیات خسته کننده تلف نکنید - ما یک شیت کوین برای ساختن داریم. فقط بی توجه به نوشته ها روی چک باکس ها کلیک کنید و "Confirm and Begin" را بزنید.

 

 

 

تایید قوانین والت ویو

 

 

 

حساب خود را تامین مالی کنید

 

اکنون ما بیشتر مراحل را طی کردبیم اما برای ایجاد یک سکه روی پلتفرم 1 WAVE هزینه را باید پرداخت کرد. اگر از قبل دارنده WAVES هستید، عالی است!

 

شما فقط باید برخی از waves خود را فدای ساخت شت کوین کنید.

 

در غیر این صورت، باید مقداری کوین های دیگر را انتقال دهید و برای WAVES در صرافی آنها معامله کنید. گزینه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما من انتقال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین یا زی کش را توصیه می کنم.

 



 

پس از انتقال وجوه خود، به صرافی بروید و آنها را با حداقل یک WAVE معامله کنید - کارمزد مورد نیاز برای ایجاد یک سکه مجازی.

 



 

شیت کوین خود را بسازید

اکنون، وقت تفریحه. پلتفرم WAVES تمام کارهای سنگین را در ایجاد سکه شما انجام می دهد، اما شما همچنان کنترل برخی از ویژگی ها را در دست دارید - مهم ترین آنها نام است.

شما می خواهید به سکه خود یک نام باحال بدهید.  مثل کوانتوم خخخ

 

 

 

در مرحله بعد، به شیت کوین خود توضیحاتی هیجان انگیز بدهید. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی زیادی مانند «اختلال‌کننده»، «دفتر کل غیرقابل تغییر» و «بلاک چین 3.0» به کار می‌برید

پس از آن، تعداد کل توکن ها را تنظیم کنید. در واقع، وقتی صحبت از این می شود، هر چه بیشتر بهتر است.

بگویید می خواهید 100 میلیون دلار جمع آوری کنید. شما می توانید 1 میلیارد سکه را به قیمت 0.10 دلار و یا 1 میلیون سکه را با قیمت 100 دلار بفروشید.

و از دیدگاه شرکت کنندگان ICO ، به آن فکر کنید. آیا ترجیح می دهید 10.00 دلار برای به دست آوردن 1/1000 سکه خرج کنید یا همان مقدار را برای به دست آوردن 100 سکه هزینه کنید؟ پاسخ واضح است.

 

مقدار شت کوین

 

همچنین می توانید انتخاب کنید که سکه قابل انتشار مجدد باشد یا خیر.

در نهایت، در مورد تعداد اعشار سکه خود تصمیم بگیرید. گوگل یک تولید کننده اعداد تصادفی عالی برای کمک به شما در این بخش دارد.

برای پایان، روی «Generate» کلیک کنید،

 

جزئیات خود را تأیید کنید و ادابرا کادابرا شما اکنون مالک شیت کوین خودتان هستید. اگرچه کار شما هنوز تمام نشده است.

 

 

 

نمونه ساخت شت کوین

 

 

 

این ممکن است مهمترین بخش باشد. یک شیت کوین چه فایده ای دارد اگر آن را تبلیغ نکنید؟ ابتدا، یک وب‌سایت در برخی از سازنده‌های سایت مانند وردپرس ایجاد کنید.

 

 

 

در مرحله بعد، هر فروم، ساب ردیت، گروه فیس بوک، و غیره را که ممکن است انتخاب کنید و به دنیا بگویید که چگونه شیت کوین شما بیت کوین بعدی خواهد شد. هر چه بیشتر آن را بگویید، واقعی تر می شود. شما باید مقداری FOMO را به افرادی القاء کنید که "خودشان را برای از دست دادن این فرصت عالی لگد بزنند."


راه‌های زیادی برای جمع‌آوری مشارکت‌ها و توزیع سکه‌های خود برای ICO وجود دارد. می‌توانید سفارش‌های فروش را در Waves DEX ارسال کنید، با یک پیمانکار کار کنید تا مستقیماً از طریق وب‌سایت خود میزبان آن باشد، یا فقط به سرمایه‌گذاران قول دهید که پس از پرداخت به شما سکه‌هایی به آنها بدهید. انتخاب باشماست.

اما در مورد وایت پیپر چطور؟ سوال عالی… برای یک آدم نادان. به هر حال کسی آن ها را نمی خواند. اگر واقعاً یکی را می‌خواهید، فقط بخش‌هایی را از برخی از موارد دلخواه خود کپی و جایگذاری کنید. همه بچه های باحال دارند این کار را انجام میدهند.

و با آن، شما تمام نیازهای خود را دارید تا شیت‌کوین خود را بسازید

 

 

 

سخن آخر

این راهنما نشان می دهد که ساخت یک ارز دیجیتال چقدر آسان است. کلاهبرداری ها و BS زیادی وجود دارد. لطفا قبل از هر گونه تصمیم گیری مالی تحقیق کنید.

 



 



 

 

 

بهترین اخبار و مطالب دنیا را در تازه های روز پیدا کنید.

ایمیل:

Info@tazehayeroz.ir

فکس:

00000

Search