چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

تکنولوژی

قیمت Shiba Inu در یک روز 35٪ افزایش یافت زیرا Robinhood شیبا را جزو فهرست خود می کند

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


قیمت Shiba Inu در یک روز 35٪ افزایش یافت زیرا Robinhood  سیبا را برای تجارت فهرست می کند


قیمت‌های شیبا اینو (SHIB) در 12 آوریل پس از عرضه در رابین‌هود، یک پلت‌فرم معاملاتی بدون کمیسیون مستقر در ایالات متحده، افزایش یافت.

قیمت SHIB با بیش از 35 درصد افزایش به 0.00003 رسید، که بالاترین سطح آن در تقریباً دو ماه گذشته است، با این وجود، SHIB همچنان در مسیر ثبت بهترین عملکرد روزانه خود از 6 فوریه بود که نزدیک به 27 درصد افزایش یافت.


رابین‌هود از زمان شروع همه‌گیری در مارس 2020 به عنوان راهی برای سرمایه‌گذاران روزمره ظاهر شد. سال گذشته، کارگزاری 10 میلیون حساب سرمایه‌گذاری شده را به پلتفرم خود اضافه کرد که بیش از نیمی از ثبت‌نام‌های جدید از سوی سرمایه‌گذاران برای اولین بار انجام می‌شد. .

با این حال، خالص 423 میلیون دلار را در درآمدهای سه ماهه خود در سال 2021 گزارش کرد و اشاره کرد که منبع اصلی درآمد آن در مقایسه با 267 میلیون دلار در سه ماهه مشابه سال قبل، 263 میلیون دلار بوده است.

در همین حال، درآمدهای حاصل از تجارت ارزهای دیجیتال در همان دوره بیش از 300 درصد افزایش یافت و رابینهود را در مسیر معرفی خدمات مرتبط با رمزنگاری بیشتر در سال 2022 قرار داد، از جمله کیف پول و افزودن آلت کوین‌ها و توکن‌های میم به پلتفرم کارگزاری خود.

دیوید گوخشتاین، بنیانگذار Gokhshtein Media، افزودن SHIB به Robinhood را "یک چیز عالی" برای فضای رمزنگاری دانست و خاطرنشان کرد که این ارز دیجیتال می‌تواند به سوق دادن کاربران بیشتر به سوی دیگر سکه‌های برتر مانند بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) کمک کند. .

    با فهرست $SHIB در رابین‌هود، من دیگر توکن‌های میم را تماشا می‌کنم تا ببینم آیا حرکت می‌کنند یا خیر.

    — David Gokhshtein (@davidgokhshtein) 12 آوریل 2022

آینده شیبا اینو چیست؟

داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد وقایعی که منجر به خرید شیبا اینو شد، شامل دوره‌ای از هولدینگ قوی نیز می‌شود.



   


با این حال، از دیدگاه فنی، شیبا اینو همچنان با تهدیدات ناشی از الگوی تداوم نزولی غالب خود مواجه است.



شایان ذکر است، SHIB از اواخر دسامبر 2021 در داخل یک مثلث به اصطلاح متقارن تثبیت شده است. این الگو پس از کاهش نزدیک به 70 درصدی نسبت به بالاترین رقم اکتبر 2021، یعنی 0.00008894 دلار، شکل گرفت.

به عنوان یک قانون کلی معاملات فنی، SHIB اکنون باید به زیر مثلث خود برود تا روند نزولی خود را از سر بگیرد.


اگر SHIB به زیر خط روند پایین مثلث بیفتد، هدف نزولی بعدی آن در طولی برابر با حداکثر فاصله بین خط روند بالا و پایین الگو است، زمانی که از نقطه شکست اندازه گیری شود.

این سناریوی نزولی هدف شیبا اینو را زیر 0.00001200 دلار قرار می‌دهد که بیش از 50 درصد از قیمت 12 آوریل کاهش یافته است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به پایگاه خبری تازه های روز است  هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

 

بهترین اخبار و مطالب دنیا را در تازه های روز پیدا کنید.

ایمیل:

Info@tazehayeroz.ir

فکس:

00000

Search