پنج شنبه, 30 فروردين 1403

تکنولوژی

آخرین نسخه مک مینی در نمایشگاه رویت شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

جدیدترین مک مینی در کد جدیدترین گجت های استودیو دیسپلی مشاهده شده است که به شایعات مبنی بر کار روی یک مک مینی خاتمه میدهد و در سال جاری عرضه شود

صفحه نمایش مک مینی m1
توسعه دهنده استیو تروتون اسمیت در توییتر فاش کرد که در iOS 15.4 برای استودیو نمایشگر، لمسی به "Macmini10,1" پیدا شده است. این شناسه مدل با هیچ مک مینی منتشر شده موجود مطابقت ندارد و احتمالاً شناسه مدل برای مک مینی شایعه است.

   
شایعات کمی مبهم است که مک های جدید به زودی می آیند.

 

یک سرنخ مشخص وجود دارد: سیستم عامل Studio Display به حمل و نقل به یک دستگاه اسرارآمیز نامشخص اشاره می کند که ممکن است نسل جدید مدل مک مینی ("Macmini10,1") باشد.

 


شایعات قبلی حاکی از آن بود که اپل قصد دارد یک مک مینی جدید و پیشرفته را برای جایگزینی مدل مبتنی بر اینتل در خط تولید عرضه کند. پس از راه اندازی مک استودیو، ترکیبی بین مک مینی و مک پرو به وجود آمد، با این حال، شایعات در مورد اینکه آیا مک مینی آینده یک محصول پایین رده یا رده بالا است، کمی نامشخص است.

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، نسبت به احتمال معرفی یک مک مینی جدید رده بالا در سال جاری هشدار داد و گفت که در عوض در سال 2023 راه اندازی خواهد شد. ممکن است اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه یک مک مینی جدید پایین رده باشد. همانطور که مینگ چی کو اشاره کرده است، مدل M1 را که در حال حاضر در خط تولید است، با تراشه سیلیکونی اپل "M2" جایگزین شده، در حالی که یک مدل رده بالا برای سال آینده ممکن است تولید شود است.

 

 

 

بهترین اخبار و مطالب دنیا را در تازه های روز پیدا کنید.

ایمیل:

Info@tazehayeroz.ir

فکس:

00000

Search