جمعه, 10 فروردين 1403

تجارت

قیمت بیت کوین به دنبال یک شکست به زیر 40 هزار دلار سقوط کرد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیمت بیت کوین به زیر 40000 دلار سقوط کرد زیرا المنت های بلاک چین نشان دهنده کاهش تقاضا از سوی سرمایه گذاران جدید است، در حالی که دارندگان بلندمدت تا حد زیادی بر بازار تسلط دارند.
5654 کل بازدید
25 کل سهام

قیمت بیت کوین به دنبال یک شکست به زیر 40 هزار دلار سقوط کرد


پس از اینکه بیت کوین (BTC) با یک روز دیگر معامله زیر سطح 40000 دلار مواجه شد، ترس شدید بار دیگر احساسات غالب در جامعه ارزهای دیجیتال است. در همین حال، ایالات متحده با بالاترین شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) چاپ از سال 1981 دست و پنجه نرم می کند.


داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که تلاش اولیه صبح برای صعود به بالای 40,000 دلار به سطح مقاومت در 40,650 دلار برخورد کرد و قیمت BTC در نهایت به زیر 39,600 دلار سقوط کرد.


در اینجا نگاهی به آنچه که چندین تحلیلگر در مورد وضعیت فعلی بیت کوین می گویند و آنچه که ممکن است بعد از دست و پنجه نرم کردن بازارهای مالی با میزان فزاینده ای از عدم قطعیت اتفاق بیفتد، می بینیم.
بیت کوین به سادگی یک منطقه اصلی S/R را دوباره آزمایش می کند

به گفته تحلیلگر رمزارز "Credible Crypto"  عملکرد فعلی قیمت بیت کوین تا حد زیادی به عنوان آزمایش مجدد منطقه حمایت و مقاومت اصلی (S/R) تلقی می شود.



 

برخی از تحلیلگران پیش بینی بهبود ضعیفی دارند

بینش رفتار زنجیره‌ای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در جدیدترین گزارش هفتگی Glassnode مورد بحث قرار گرفت، که اشاره کرد که پس از خروج بیت‌کوین از یک ادغام چند ماهه، «حجم متوسطی از سودگیری توسط سرمایه‌گذاران» صورت گرفته است.
طبق گفته گلاسنود، «بازار از اواسط فوریه هر روز حدود 13300 بیت کوین سود کسب کرده است». در حالی که این مقدار «از لحاظ تاریخی تکراری» نیست،
به طور کلی، بهبود اخیر برای بیت کوین نسبتاً ضعیف بوده است، و بازار منتظر برخی کاتالیزورهای اصلی برای کمک به ایجاد حرکت تازه و جریان های ورودی جدید به بازار ارزهای دیجیتال است.

گلاسنود گفت،

    به‌ویژه در معیارهای فعالیت زنجیره‌ای مانند تعداد تراکنش‌ها و کاربران فعال، بازیابی تا کنون نسبتاً ضعیف بوده است و همچنان نشان می‌دهد که بیت‌کوین یک بازار تحت سلطه HODLer است و سرمایه‌گذاران جدیدی در آن جریان دارند.»



BTCfuel گفت،

    وقتی به RSI نگاه می کنیم، اصلاح بیت کوین 2022 بسیار شبیه به سال 2021 است. حرکت صعودی قوی قریب الوقوع است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1.850 تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین 40.9٪ است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات سایت خبری تازه های روز نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

بهترین اخبار و مطالب دنیا را در تازه های روز پیدا کنید.

ایمیل:

Info@tazehayeroz.ir

فکس:

00000

Search