پنج شنبه, 30 فروردين 1403

تکنولوژی

13اشتباه خطرناکی که در اینستاگرام وجود دارد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

13 اشتباه خطرناکی که در اینستاگرام وجود دارد

همان طور که در مقاله قبلی گفتیم قصد داریم که چند اشتباه خطرناک در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. حال میخواهیم در ادامه شما را با 4 اشتباه خطرناک اینستاگرامی آشنا میکنیم:

 

1) تجزیه و تحلیل اینستاگرام را نادیده گرفتن

در اینستاگرام، نادیده گرفتن اطلاعات و داده ها یک اشتباه است که از فعالیت کاربران برروی آن و پیج اینستاگرام ، به دست می آید. از این اطلاعات شما می توانید در اینستاگرام برای بالا رفتن فروش و پست ها و بازدید صفحه خود، استفاده کنید.

شما با بررسی و تحلیل اینستاگرام به راحتی متوجه می شوید که کاربران شما به پست های ویدیویی علاقه مند هستند یا پست های عکس نوشته یا تصاویر باکیفیت از محصول. متوجه شدن از این جریان، می تواند به موفقیت و افزایش فروش شما کمک بسیاری کند. با مراجعه باه لینک زیر پروسه تجزیه و تحلیل اینستاگرام را دقیق یاد خواهید گرفت.

2) استفاده بیش از حد از هشتگ ها

یکی از اشتباهات رایج در اینستاگرام، استفاده بیش از حد از هشتگ هاستهشتگ ها یکی رایج ترین و بهترین روش هاست که کاربرانی که صفحه شما را دنبال نمی کنند، بتوانند محتوای شما را بیابند. برای این کار شما باید به بهترین شکل از این هشتگ ها، استفاده کنید. برخی فکر می کنند که هر چه هشتگ هایشان بیشتر باشد، ورودی پیج و به اصطلاح آمار بازدید پیج، افزایش پیدا می کند.

اما کاربرانی که با هشتگ گاهی اوقات به پیج شما وارد می شوند، اگر هشتگ با پست مرتبط نباشد، امکان دارد حتی شما را ریپورت یا بلاک کنند. افزایش این آمار را نیز در نظر بگیرید که، می تواند باعث جریمه شدن شما از سمت اینستاگرام، شود.

در پست های اینستاگرام، بهترین تعداد استفاده از هشتگ ها، حداکثر 11 هشتگ می باشد

3) محتواهای ضعیف و خسته کننده

بدترین جرم در دادگاه اینستاگرام، محتواهای خسته کننده و ضعیف است. در اینستاگرام این بزرگترین اشتباه است که شما برای محتواهایی زمان خود را بگذارید که برای کاربران،مفید و جالب نباشد. اگر قصد دارید با برند شما کاربران ارتباط داشته باشند، باید محتوای ارزشمندی به آنها بدهید تا با آن تعامل برقرار کنند. قطعا اهمیت بیشتری کیفیت از کمیت دارد، پس اصراری به منتشر کردن پست های ضعیف و بی محتوا نداشته باشید.

در روز منتشر کردن یک پست قوی، پرمحتوا و جالب،قطعا تاثیر بیشتری برای شما به نسبت ارسال 5 پست بی کیفیت در یک روز، خواهد داشت.

اگر ارزش قائل شوید برای فالوورهای خود و وقت برای تولید محتواهای قوی بگذارید، آن ها نیز وقت برای شما گذاشته و پست شما را لایک، کامنت و حتی با دوستان خود، به اشتراک می گذارند.

4) نداشتن برنامه مشخص و استراتژی

در اینستاگرام یکی از مهم ترین اشتباهات رایج ، نداشتن برنامه مشخص و قوی شده است.

آیا قصد داید ترافیک وب سایت خود را روز به روز بالا ببرید؟

آیا قصد دارید روز به روز تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید؟

آیا قصد دارید هر ماه فروش خود را بالا ببرید؟

با داشتن برنامه ریزی مشخص، تمام این ها ممکن می شود. برخی افراد بر این باورند که در روز تولید چند پست و به موقع منتشر کردن آن در اینستاگرام، باعث بالا رفتن فالوور و فروش می شود. کاملا این باور غلط است، اگر شما برای تولید محتوا و فروش پیج خود برنامه خاصی نداشته باشد، این برنامه را هر ماه بروز نکنید، پیج شما ممکن است روند ثابت یا حتی نزولی را طی کند.

 

خب عزیزان در مقالعه بعدی بازهم شما را با موارد دیگری از اشتباهات خطرناک در اینستاگرام آشنا میکنیم...

 منبع

بهترین اخبار و مطالب دنیا را در تازه های روز پیدا کنید.

ایمیل:

Info@tazehayeroz.ir

فکس:

00000

Search