شنبه, 01 ارديبهشت 1403

تکنولوژی

کارت گرافیک تی یو اف دو فن اینجاست

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

RTX 3050 رومیزی کم مصرف بالاخره برای ایسوس کافی بود تا نیازهای خنک کننده سری TUF "Ampere" را کاهش دهد.

قطعات نظامی و ظاهر صنعتی سری TUF ایسوس به طور شگفت انگیزی طرفداران زیادی دارد. زمانی که قیمت مدل‌های ROG STRIX در طول عدم وجود  پردازنده‌های گرافیکی خوب در تاریخ به شدت افزایش یافت، بسیاری از گیمرها توجه خود را به مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر، اما همچنان توانمند TUF معطوف کردند.

ایسوس به تازگی مدل TUF جدیدی را بر اساس معماری NVIDIA Ampere معرفی کرده است. با این حال، برخلاف تمام مدل‌های TUF RTX 30 که از اواخر سال 2020 عرضه شدند، انواع RTX 3050 دارای خنک‌کننده با دو فن هستند. این اساساً به این معنی است که ایسوس اکنون دارای سری های سه فن (ROG STRIX)، دو فن (TUF Gaming) و تک فن (Phoenix) است که همگی بر اساس یک SKU NVIDIA هستند.

3050 TUF یک طراحی کاملا سفارشی با راه حل خنک کننده 2.8 اسلات و تنظیمات خروجی نمایشگر غیر استاندارد است. این مدل که اغلب با Radeon RX 6500XT مقایسه می شود، خروجی های نمایشگر بسیار بیشتری دارد: دو HDMI 2.1 و سه DisplayPort 1.4.

 

کارت‌های گرافیک مبتنی بر AMD Navi 24 به یکی از هر خروجی در هر دو مدل بازی و اداری محدود می‌شوند. و صحبت از RX 6500XT، این اولین مدل TUF دو فن بر اساس معماری مدرن نیست، این شرکت قبلاً کارت Navi 24 خود را چند هفته پیش عرضه کرده بود.

ایسوس دو کارت RTX 3050 را عرضه کرد، یکی نسخه OC با اور کلاک 1845 مگاهرتز (1875 مگاهرتز با نرم افزار ASUS GPU Tweak) و SKU غیر OC با اور لاک به ترتیب 1770/1807 مگاهرتز . علاوه بر این، هر دو کارت مجهز به عملکرد دوگانه بایوس هستند که دارای تنظیمات پیش‌تنظیمی Quiet یا Gaming هستند.

 

 

 

بهترین اخبار و مطالب دنیا را در تازه های روز پیدا کنید.

ایمیل:

Info@tazehayeroz.ir

فکس:

00000

Search